Resedagbok 14 mars 2011


Hallå alla där hemma!


Jag tänkte börja med att säga att ja, vi lever! Uppdateringen har ju inte varit den bästa, eller rättare sagt, inte funnits alls så jag förstår om ni börjar undra...

Idag är det en vecka sen vi åkte från Sverige, och imorgonkväll har vi varit här en vecka.
En fullspäckad och underbar vecka med massor av sol och bad.

Tänkte skriva ett inlägg om varje dag som har gått, och sen också försöka uppdatera varje dag så gott det går...  Fullspäckat med text och bilder! Inte för eran skulle utan för att det är kul att kunna läsa om typ ett år och titta tillbaka, minnas och längta. Och såklart är det väl kankse lite kul för er där hemma att få drömma er bort till mitt underbara liv också ;)

VARMA hälsningar från thailandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min lilla resedagbok!

Jag heter Linn och är en 20-årig glad tjej från Halmstad som älskar att resa!

Drömmer om att en dag göra en jorden-runt-resa och/eller bo utomlands en del av mitt liv...

Här i bloggen kan ni läsa om mina tidigare resor till Thailand 2009 & 2010 samt följa med mig på min nuvarande resa!



RSS 2.0