Resedagbok - 6 mars 2011

Nu har jag äntligen fixat en blogg där jag samlat alla min inlägg från tidigare resor och alltså skapat mig min egen resedagbok!

Imorgon bär det av till underbara Thailand igen, för tredje året i rad!

Resesällskapet denna gång består av min kära sambo, mamma och låtsaspappa Benny.
Efter en vecka möter vi upp mormor, morfar, moster och kusin i Karon Beach och hänger med dom i en vecka...
Sen åker mamma & Benny hem och jag och älskling beger oss ut på egna äventyr i några dagar innan det är dags att shoppa loss i Bangkok innan hemresa... Men det ska vi inte tänka på nu, det är länge tills dess!

Imorgon-förmiddag kl 10 tar vi tåget från Laholm ner till Köpenhamn, sen lyfter flyget (förhoppningsvis) kl 15.20!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min lilla resedagbok!

Jag heter Linn och är en 20-årig glad tjej från Halmstad som älskar att resa!

Drömmer om att en dag göra en jorden-runt-resa och/eller bo utomlands en del av mitt liv...

Här i bloggen kan ni läsa om mina tidigare resor till Thailand 2009 & 2010 samt följa med mig på min nuvarande resa!



RSS 2.0